FAQ

Zamówienie

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać drogą telefoniczną, poprzez wysłanie Email oraz dodając wybrany produkt do koszyka.

Jak uzyskać fakturę do zamówienia?

W uwagach dopisać dane na jakie ma zostać wystawiona FV.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest podany w opisie produktu. Może wynosić 24h dla towaru dostępnego od ręki do nawet 8 tygodni jeśli jest to unikatowy mebel produkowany według specyfikacji klienta.

Złożyłem zamówienie a nie otrzymałem potwierdzenia.

W tym przypadku skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Serwer mógł być w chwilowej aktualizacji co spowodowało że wiadomość do Ciebie nie dotarła.

Jak przewozimy nasze meble?

Meble pakowane są z ogromną dokładnością. Znamy się na tym i dokładamy wszelkich starań aby dotarły do Was w idealnym stanie. Korzystamy z usług firm transportowych jak DPD, DHL, AMBRO, FedEX jak i wyspecjalizowanych firm zajmujących się przewozem mebli.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. Przy każdej zmianie statusu wysyłana jest informacja na Państwa adres email z aktualnym statusem zamówienia.

Czas realizacji mojego zamówienia to minimum 8 tygodni, czy muszę wpłacić zaliczkę?

W realizacji zamówień z czasem oczekiwania, wymagamy wpłaty zaliczki w celu rezerwacji towaru. W wysokości minimum 50%.

Podoba mi się produkt ale chciała/chciał bym inny kolor lub rodzaj tkaniny.

Większość z naszych produktów możemy spersonalizować, dobrać kolory, materiał lub tkaniny inne niż te sugerowane w opisie. Skontaktuj się z nami!

Płatności

Jakie są sposoby płatności?

W naszym serwisie oferujemy możliwość zapłaty kartą płatniczą, przelewem, blikiem, za pośrednictwem PRZELEWY24, za pobraniem (gotówką kurierowi)

Zapłaciłam/em przez Przelewy24 ale nie pobrało środków?

Najprawdopodobniej nastąpił błąd i zamówienie do nas nie trafiło. W takiej sytuacji prosimy o kontakt.

Zapłaciłam/em przelewem- kiedy zostanie wysłane zamówienie?

Przelewy docierają do nas maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od wysłania. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.

Czy mogę uzyskać fakturę vat do złożonego zamówienia?

Zgodnie z aktualnym prawem, jeśli nie podałaś/eś nr NIP przy składaniu zamówienia, nie możemy wystawić faktury VAT na firmę.

Czy mogę uzyskać rabat?

Nie posiadamy progów rabatowych. Każde zamówienie traktujemy indywidualnie i każdorazowo podchodzimy do niego z pełnym zaangażowaniem. Dlatego prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia- na pewno na tym telefonie Państwo tylko zyskacie 🙂

Zwroty & Reklamacje

Jakie dokumenty potrzeba do zgłoszenia reklamacji?

Jeśli meble zostały uszkodzone w transporcie- należy OBOWIĄZKOWO spisać protokół szkody spisany z kurierem, przy odbiorze paczki. Bez tego dokumentu nie jesteśmy w stanie ustalić czy towar został uszkodzony w transporcie czy na przykład przy rozpakowywaniu. Wyobraźmy sobie sofę z delikatnej tkaniny. Podczas rozpakowywania nacieliśmy przypadkowo nożykiem tkaninę. Dlatego bardzo prosimy o uważne rozpakowywanie.
Do złożenia reklamacji potrzebny jest również przesłany nr zamówienia, paragon lub faktura.

Rozpakowałam/em paczkę i towar jest uszkodzony- co zrobić?

Meble wysyłamy doskonale zapakowane, jednak w firmach przewozowych pracują ludzie. Jak dobrze wiemy paczki w magazynach kurierów często są przenoszone i sortowane. Zdarza się że towar może dotrzeć z uszczerbkiem. Dlatego ubezpieczamy paczki. Prosimy o sprawdzanie zawartości paczek w momencie podpisywania odbioru. W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody.

Jak wygląda proces reklamacji?

Reklamacja z powodu uszkodzenia towaru w transporcie czy też niewłaściwie skompletowanego zamówienia składamy mailowo. Należy przesłać protokół spisany z kurierem, nr zamówienia oraz najlepiej fotografie danego produktu. Po poprawnie zgłoszonym problemie i przesłaniu dokumentacji skontaktujemy się z Państwem czy jest konieczność dostarczenia towaru do oględzin naszego specjalisty. Staramy się rozpatrywać reklamację możliwie na odległość aby zaoszczędzić czasu i problemu z pakowaniem mebli.

Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Zazwyczaj jest to termin do 14 dni, jednak w indywidualnych przypadkach może ten czas może się wydłużyć np. gdy jesteśmy uzależnieni od rozpatrzenia reklamacji przez firmę przewozową która uszkodziła paczkę.

Czy konieczne jest odesłanie towaru do reklamacji?

Staramy się możliwie ograniczyć Waszą pracę i większość reklamacji obsługujemy na odległość, staramy się możliwie jak najmniej Was absorbować. Dlatego przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z przesłanymi dokumentami i zdjęciami. Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby rozwiązać problem jak najszybciej.